Як Люба пекла сирник орео

 Не знаю як ви, але я вже помалу почала повертатись до життя. Можливо через те, що повітряних тривог стало менше, але швидше за все причина в тому, що жити довгі місяці в постійній тривозі просто неможливо. Так, я досі кожні кілька хвилин заглядаю в телефон і читаю новини, завжди тримаю під рукою гроші й документи та щохвилинно накопичую в собі ненависть до кацапських солдатів і того хворого народу. Але я також вірю в ЗСУ і нашу близьку перемогу. Тому знову почала вчити англійську, купую собі гарний одяг та ілюстрованого "Гаррі Поттера", дивлюсь фільми, читаю книги й багато гуляю. А ще МЧ вирішив вирощувати на балконі карликові помідори - будемо садити їх під пісню "Стефанія". Нехай ростуть, як росте наша підтримка у всьому світі. І ще я печу різні смаколики, про один з яких я сьогодні й хочу розповісти.

Я знову готувала за рецептом Лілії Цвіт. Все вийшло в першого разу та дуже смачно. Тому дуже рекомендую підписатись на канал - нема чого підіймати перегляди всяким московським бабам, наші господині в 100 разів кращі. На цей раз мій вибір впав на сирник з печивом орео. Мені здавалось, що рецепт дуже складний, адже тут треба замішувати тісто руками, а з цим у мене справжні проблеми. Я досі не навчилась ліпити вареники (про мої марні спроби можна прочитати тут і тут), пекти булочки, хачапурі, пиріжки та інші смаколики. Тому, щоб даремно не переводити продукти (а вони зараз не дешеві) і лити сльози над унітазом, в якому плаває моя вечеря, я краще піду і куплю вже готовий пиріжок. Але сирник - то не пиріжок. І я вирішую все ж ризикнути. Відразу скажу, що цей сирник не є дуже бюджетним - потрібно 3 великих пачки сиру, загалом 1000 грамів. Загалом на все потрібно приблизно 250-300 грн. Але де ви бачили дешеві сирники? 

Спочатку треба збити яйця з цукром і влити туди розтоплене масло. З цим у мене проблем не виникло. І маса така класна вийшла, аж захотілось її відразу з'їсти. 

Потім потрібно додати муку какао і замісити тісто. Маса липне до рук, серце калатає - відповідальний момент! Але я мужньо тримаюсь. Кілька хвилин - і місія виконана! Тісто таке ж як у відео. Скачу по хаті і обнімаю кота, але не цьомаю. Бо це не мій кіт, а переселенець Молько, який одразу ж починає мене бити лапою і кусати за різні несподівані місця. Скажене котисько.

 Одну частину тіста кладу в морозильну камеру, а другу треба розкачати одразу на пергаменті. В мене є чарівна качалка, якою я користуюсь приблизно раз у 2 роки. І цього разу вона мене не підвела. Звісно ідеальний прямокутник в мене не вийшов, але я тут не екзамен з геометрії складаю. 
Тепер тісто разом з пергаментом треба запхати у форму. Вирівнюю бортики як можу і приступаю до приготування маси. До сиру додаю яйця, цукор і молоко. Все перебиваю блендером. Дай, Боже, здоров'ячка тому, хто придумав блендер. І тепер найголовніше - не зжерти половину печива орео, поки ламаю його на шматочки. Всього треба 24 штуки, вони так і продаються в коробці. Печиво додаю до маси і переливаю у форму. В мене маса вийшла трохи густіша ніж у відео, але я не думаю, шо то шось критичне. Бувало й гірше.


Тепер з морозильної камери потрібно дістати шматочок тіста і потерти його зверху. Ніби замерзло добре. Вирішую потерти тісто на тарілочку, а потім посипати. Неймовірна ідея. Вже через хвилину тісто топиться і знову перетворюється на одну велику гулю. От холєра ясна! Тепер його знову треба зібрати докупи і знову запхати в морозильник. І чекати ще пів години. Шляк би тебе трафив. Але з другого разу все вийшло. Відразу скажу, що тісто треба терти з космічною швидкістю, бо від тепла рук воно дуже швидко знову стає м'яким. 

Перш ніж відкрити духовку, закриваю скаженого Молька в іншій кімнаті, бо ж воно дурне може влетіти в розжарену пічку. І буде як в казці про Івасика-Телесика і зміючку Оленку. То не мій розумний коця Бонапарт, який знає, що лізти лапами на гарячу камфорку не можна. Сирник випікається, а я ходжу горда по хаті і співаю собі дифірамби. Через годину витягаю свій шедевр. І це справді шедевр.

На смак він дуже ніжний, тане в роті. На смак сирник нагадав мені цукерки "Пташине молоко". Збоку він не дуже красивий, бо десь бортики були замалі і маса витекла. Але байдуже. Ми з МЧ спакували його за 2 дні і я хочу ще! 


Прочитати про інші мої кулінарні пригоди можна тут


Дата: 11 травня 2022


Коментарі

Популярні публікації