Як Люба готувала чизкейк з полуницею

 І знову кулінарна рубрика! Я ото гасаю як навіжена по всій Тернопільській області, що навіть нема коли приготувати якийсь смаколик. Але в сезон полуниці просто буде злочином не спекти пиріг або торт. Хоча полуницю я можу їсти кілограмами й просто так. Пам'ятаю як я вчила одного хлопчину старовинного галицького рецепта. Засипати ягоди цукром, полити сметаною і всьо то розім'яти на пюре. Хлопець був шокований і вирішив, що безпечніше буде їсти полуницю в цілому вигляді. Не оцінив... Хоча мій МЧ також полуниці майже не їсть. От що значить ідеальний чоловік - мені більше буде.

І от я вирішила залізити в Youtube і знайти якийсь файний рецепт. На днях я смажила оладки від Лілії Цвіт. Вийшли з першого разу такі пухкі і м'якенькі. Тому берусь за пошук чогось доброго з полуницею.

Мій вибір впав на чизкейк без випічки. Купую полуницю, інгредієнти та приступаю до справи. Спочатку слід зварити полуничне пюре. Перемелюю ягоди в блендері і додаю ванільний цукор. Ставлю на вогонь. Через кілька хвилин вирішую скуштувати. О мати Василева, яке воно гірке! То полуниця, цукор чи моя дурна голова? Як виявилось, таки дурна голова. Бо замість ванільного цукру я вальнула два пакетики ваніліну. А як сказав Гугл, та штука дуже концентрована і дає гіркоту, якщо покласти забагато. А я буду не я, якщо не покладу цілих 2 пакетики. Оп-ля! І 700 грамів полуниці плаває в унітазі.

Цілий вечір ходжу і плачу за втраченою полуницею. Я так не плакала, коли загубила золотий браслет за 5 тисяч. Але розумію, що в цьому випадку винен не рецепт, а я, тому вранці з новими силами приступаю до спроби № 2. Купую полуницю, перемелюю в блендері. Додаю цукор і нічого більше! Досить з мене експериментів. Потім каструльку на вогонь і варю типу варення. Коли маса закипіла, додаю желатин. Тим часом треба приготувати полуничне желе. Кип'ячу воду і висипаю туди желе. Тут знову не обійшлось без пригод, бо в результаті пів кухні плаває в желе. І ще трохи є на підлозі і в моєму волоссі. Дуже дивно, що кота поблизу не було. Поки желе стигне, висипаю в миску сир, сметану і трохи цукру. Це треба все перебити блендером. Ще пів години виколупую з блендера застряглу там сиру масу. Десь на половині шляху до мене доходить, що бажано блендер витягнути з розетки.  Жінко добра, включай інколи мізки! Мені часто здається, що мій ангел-охоронець - це просто мегасупер крутий мен з мечами, кинджалами і луком, який тільки й те робить, що відганяє від мене всякі напасті. 

Потім до маси вливаю желе і ще раз все добре перебиваю.

Все майже готово! Форму потрібно застелити харчовою плівкою. І тепер по 2 ложки виливати одну і другу масу. Марудна це робота, скажу вам.

Але результат того вартує! Я дуже переживала, що торт не схопиться і буду я ту смакоту хлебтати ложкою, як зупу. Але ніт! За кілька годин тортик замерз і його можна розрізати ножем. Короче смакота просто неймовірна. І вигляд також суперовий. Вдалося, любі друзі!

МЧ сказав, що чизкейк можна сміло подавати в ресторані. В мене груди колесом, ходжу як той півень по селу. Єдиний мінус - торт треба з'їсти якнайшвидше, адже тут полуниця з сиром. Але за три дні ми справились, нічого не скисло і не зіпсувалось. Браво мені! Якщо раптом хтось захоче - рецепт тут. 
 

Королева чорних сирників і гарбузових пирогів, Кхалісі кухонного моря, Руйнівниця рецептів та Матір Кота каже "До нових зустрічей"!



Дата: 14 червня 2021


Почитати про мої кулінарні подвиги можна тут





Коментарі

Популярні публікації