Весела кулінарія з Любою: сирники, торт та баунті

Не знаю як ви після зими, але я стала дуже схожа на колобка в окулярах. Сидяча робота фрілансера та смаколики щовечора дали свій результат. Тепер якщо я зустріну свого колишнього, прийдеться тікати за тридев'ять земель. Хіба можливо насміхатись з його сьогоднішньої дівчини, коли вона худіша за тебе? Але все одно я продовжую пекти, смажити та варити. МЧ хоче сардельок і смаженої картоплі і як йому в цьому відмовити? Як собі відмовити? Тому сьогодні я хочу розповісти про мої кулінарні подвиги та провали. 

Сирники 

В останні тижні у нас з МЧ було дуже веселе життя. Щодня проводить концерти наркоман з верхнього поверху; наш коця захворів і ми цілий тиждень ловили його по хаті, щоб зробити укол; я захворіла на кір і вкрилась червоними плямами. Зеленський лідирує на президентських перегонах і я все більше розчаровують в українцях, якщо їх можна так назвати. І от після того всього стресу, я вирішую побалувати себе і приготувати сирники. Якщо хтось пам'ятає, моя перша та остання спроба була майже 3 роки тому - Як Люба смажила сирники. І сьогодні я вирішила довести, що з мене нарешті вийшла крута господиня. Відправляю МЧ в магазин за сиром, а сама дістаю з холодильника кокосову олію. Кілька місяців тому я придбала її щоб робити маски для волосся. Її Величність Лінь завадила мені робити це регулярно, тому кокосової олії залишилось ще багато. Вирішую смажити на ній сирники. Подивіться які красені в мене вийшли. 

Трошки мені підгоріли, але то фігня в порівнянні з тим, що у мене вийшло минулого разу. Сирники мали тонкий присмак кокосу і ми їх зжерли цього ж вечора. Зі згущеним молоком... Привіт зайві кілограми! 


Торт із заварним кремом 

Через тиждень моя депресія через виборчі перегони посилюється, тому вирішую побалувати себе тортом. Минулого разу я переоцінила свої сили, тому сьогодні буду пекти найпростіше - звичайний бісквіт. Коли МЧ приходить з роботи, я вже стою над мискою і збиваю яйця. Я читала в статті, що існують кулінари, які роблять це протягом 3 годин! Я не маю стільки вільного часу, тому мені вистачає 15 хвилин. Приходить кіт і розмахує своїм пухнастим хвостом над яйцями. Ну що ж... Якщо у всій нашій їжі є котяча шерсть, то чому в торті її має не бути? Тісто відправляється в духовку на 40 хвилин. Чемно дотримуюсь інструкції і не відкриваю духовку. Ой мамо! Торт вилазить! Бігом витягаю мій витвір. МЧ кричить: "Фотографуй поки не впав"!

Корж таки трохи впав, але все одно залишився прекрасним. Через кілька годин перемащую коржі заварним кремом і відправляю в холодильник. Через 2 дні торту не стало.... Сало продовжує накопичуватись на моїх боках... 


Баунті 

Торт не вгамував моєї депресії, тому через кілька днів вирішую випробувати один рецепт, який я побачила на Youtubе. Там всього три інгредієнти, але що вийшло... Згідно з рецептом, 300 грамів кокосової стружки потрібно змішати зі згущеним молоком. Не знаю, як вчилась та зірка з відео в школі, але цифри вона явно плутає. Щоб вийшли такі ковбаски як в неї, на 300 грамів стружки потрібно не 200, а цілих 600 грамів згущеного молока! Йду знов в магазин за другою банкою... Ото дурна голова. Треба ж було зробити ті ковбаски з меншої кількості стружки, а не вальнути одразу всю. Але ніц не зробиш. Вимішую то всьо і формую ковбаски. О мати Василева! То ж весь холодильник буде в тих ковбасках! Вже починаю нервуватись, ніби фейсбуку мені мало... Відправляю кокосові вироби в холодильник. Тепер треба розтопити шоколад і вимочити в ньому ті ковбаси. От холєра ясна! Ковбаски розлазяться, розвалюються і ніяк не хочуть мочитись в тому шоколаді.

Зла як чорт, ставлю то шо вийшло в холодильник, а решту викидаю у сміття. Ну я ж мушу періодично зіпсувати продукти. Ота коза з ютубу сказала що поскладати ті баунті потрібно на пергаментний папір! А щоб тебе качка копнула, мантелепа. Шоколад весь прилип і тепер баунті мають четвертий інгредієнт - папір! Але загалом, цукерки вийшли досить смачні.


Якщо не метати блискавиці в процесі приготування (як це робила я), тому вони можуть вийти більш акуратні. 
На цьому я завершу, дякую всім хто дочитав до кінця, буду вдячна за вподобайку під постом. 

P.S. Кіт живий-здоровий, гонить як божевільний по хаті і передає всім привіт!



Дата: квітень 2019

Прочитати про інші мої пригоди на кухні можна тут

Коментарі

Популярні публікації