Hotel Zornitza Sands - мої враження

Ми знову повертаємось до Болгарії!  І сьогодні я хочу розповісти про чудове місце - Hotel Zornitza Sands. Для організації поїздки ми звернулись в турагенцію "Рід-тур". Саме там нам порекомендували це місце, за що я їм дуже вдячна. Наскільки я знаю, "Рід-тур" спеціалізується саме по Болгарії. В них є навіть свій власний автобус, що не може не тішити. Бо минулого разу я була "в захваті" від російськомовного гіда та серіалу "Свати" протягом 24 годин. Хіба це не тортури? Цього разу нас супроводжували лише водії, ніхто не напрягав, санітарні зупинки відбувались вчасно. Єдиний мінус - ввімкнули невідомий російський фільм, але дуже тихо. Серіал "Викликайте акушерку" на телефоні нас врятував. 

В готель ми приїхали близько 7 ранку. Але нам не пощастило, як у 2018 році. Тоді наша кімната була вільна і вже о 4 ранку ми мирно спунькали у своєму номері. Цього разу нам прийшлось чекати до 13.00, оскільки в кімнаті ще були гості. Загалом персонал був дуже привітний, хоча скажена мамуня з двома дітьми думала інакше. Нам провели невелику екскурсію, а потім ми отаборились в холі. Мені дуже сподобався інтер'єр готелю, але про це згодом. Отож...

Розташування

Єленіте - це невеличкий курорт в південній частині болгарського узбережжя. Зовсім поруч - курорт Свєти Влас, а за 7 кілометрів - загальновідомий Сонячний берег. Якщо хтось хоче двіжухи - цей курорт не для вас. Він орієнтований переважно на сімейні пари та пари з дітьми. На весь курорт тут 2 ресторани, кілька магазинів та 2 супермаркети. А ще один обмінник, який працює лише за помахом чарівної палички. Ввечері починають працювати аж 3 дитячі атракціони.

Ця колісниця - найцікавіше, що ми знайшли в Єленіте

І ще тут є аквапарк. Щоб "вийти в люди" потрібно сісти на автобус, який курсує приблизно раз в 30 хвилин, заплатити 3 лева і доїхати хоча б у Свєти Влас, де ситуація трішки краща. Перейти курорт з одного кінця в інший можна за 10 хвилин. Тут не дуже чисто, сміття вивозиться рідко. Тому від Єленіте я була далеко не в захваті. Але на щастя ситуацію врятував готель.


Інтер'єр

Hotel Zornitza це звісно не Хілтон, але враження справив дуже приємне. Тут панує стерильна чистота і в самому готелі приємно пахне. Кожного разу ідучи в ресторан чи на пляж ми з МЧ насолоджувались неймовірним шоколадним запахом. Сам готель - це хол та рецепція, лобі-бар, відпочинкова зона, два басейни (дитячий та дорослий), невелика зелена зона, парковка та дитячий майданчик. Наскільки мені відомо тут також є спортивний зал, спа-центр, перукарня та дитяча кімната. Але туди ми не заходили, тому нічого сказати про це не можу. Біля рецепції навіть стояла книжкова полиця, але всі книги були болгарською мовою.


Як ми помітили, відпочивають тут румуни, болгари та українці. Також ми чули польську, англійську та німецьку мови. Рідко - російську. За кордоном індикатор національності - це мова. Балакаєш російською? Отже, ти - автоматично росіянин і ніяк інакше. 

Від лобі-бару я взагалі була в захваті. Він охоплює територію всередині та назовні, біля басейну. На диванах можна втопитись. Ввечері (оскільки вийти було нікуди) ми з МЧ сідали на ті диванчики і залипали в телефонах. До речі WI-FI  тут досить добре тягнув, хоча інколи і підглючував.



Готель працює лише на 3-разове харчування - випивка платна, тому п'яних я тут не бачила жодного разу. Це також відганяє орків, які люблять all inclusive.

Відпочинкова зона також бомбезна. Декор ретельно продуманий та цікаво оформлений. Загалом весь готель дуже світлий.



А тепер до вашої уваги фото цікавих елементів декору. Я їх що даремно фоткала?

Надворі стоять приємні диванчики. Тут в холодку ми з МЧ досиджували нудні години, які залишились до поселення в номер.

Трохи далі - гойдалка та маленький фонтанчик з русалочкою. Фонтанчик трохи занедбаний, а ще тут дуже багато мурах у вбивстві однієї з яких мене звинуватив МЧ (ненавмисно, якшо шо...).

Їжа

Оооооо. Це було прекрасно. Після приїзду з моря я не влізла в жодні штани. Вже в перший вечір наш стіл був завалений наїдками. Але в кожен наступний день наїдки все зменшувались. І не те, що не було смачно. Зовсім ні! Просто мені совість не дозволяла дивитись, як таку купу їжі викидають у смітник.


Я завжди намагалась брати стільки, скільки в мене влізе. Переважно це була картопля, овочі, фрукти та солодке. Я майже не їла м'яса, а рибу куштувала лише один чи два рази. Тому я впевнена, що вегетаріанство - це моє майбутнє.


Тоді як МЧ напихався як качка-мандаринка. Тут і м'яско, і риба, величезний вибір сирів, супи і т.д. Їж, їж, мій маленький... Дома такого не було і не буде...

На обід та вечерю з напоїв була лише вода - все інше платне. Вранці - кава, чай сік - пий, хоч залийся. Я завжди снідала панкейками та різноманітними пудингами. Якось ще й полила панкейки розтопленим молочним шоколадом - моя норма цукру за день була перевиконана.


Одним словом ви зрозуміли - годували в готелі дуууже смачно. Всі 8 днів ми тільки й те робили, що їли, спали і купались. Прекрасний відпочинок! 
Але найбільше я полюбила ранки. Тераса готелю виходила просто на море. І вранці, попиваючи каву (в моєму випадку шоколадне молоко) я просто сиділа і кайфувала. Щастя в дрібницях... А закусити все те великим куском кавуна - ще більше щастя!


Басейн та лобі-бар

Скажу чесно - в басейн я не залазила жодного разу. Навіщо, якщо збоку є море. Кілька разів ми правда лежали на лежаках, але мені було нудно. На пляжі є чайки, пісочок і шум хвиль. А тут що? Пузаті дядьки та цьотки?

І ось якою важкою працею я вибивала кожну свою фотографію!

Територія біля басейну плавно переходила в лобі-бар, тому тут завжди сиділа куча народу, особливо ввечері. Ми жодного разу тут нічого тут не брали. З мене пияк взагалі ніякий та й МЧ якось обійшовся без алкоголю ці 8 днів. А сік (в три рази дешевший) ми купували в супермаркеті за рогом. Взагалі в готелі була дууууже смачна вода, а сік дууууже гидотний, тому я навіть вранці брала лише воду та каву (тобто шоколадне молоко).

Торчати біля басейну ми любили ввечері, коли інші гості або ще вечеряли, або вже заливались спиртяком. Тиша і краса...

Підбиваючи підсумки можна сказати, що готель 
Zornitza Sands - дуже круте місце для спокійного відпочинку. Тут дуже чисто, в номерах прибирають щодня. До речі, прибиральниці так і не взяли чайові, хоч ми і залишали. Годують смачно та ситно - меню на будь-який смак. Персонал привітний та завжди усміхнений. Є власні лежаки на пляжі та навіть пузатий рятувальник. Єдиний мінус - глухе розташування та мінімум магазинів. Але якщо буде можливість - я обов'язково поїду сюди ще раз. 



Дата: 10-18 серпня 2021


Про інші пригоди в Болгарії читаємо тут


Коментарі

Популярні публікації