Люба і випічка

Чи могла я колись подумати, що буду пекти та випікати торти, пироги та тістечка? Чи думало колись те худюще дівчисько, яке мріяло лише про туфлі та сукні, що її улюбленим взуттям стануть кеди? Дівчата з Максими, які цілими днями та ночами вислуховували мої монологи про горду жінку, яка не буде варити їсти, тепер тихенько сміються в кулачок. От що робить заміжжя! Але на свій захист скажу, що тоді коли я печу тортик, мій чоловік (МЧ) смажить м'ясо або експериментує над рибою. Єдиний нахлібник у нашій сім'ї - це кіт. Але йому можна, бо він прекрасний. Тому милуємось котом і повертаймося до мого куховарства. 

Брауні 


На жаль, цього року я та мій чоловік (МЧ) не виїдуть за межі України. Я вже змирилась з цим прикрим фактом і намагаюсь провести літо з максимальною користю. Поки що ми побували лише в Бережанах, але на черзі ще кілька цікавих міст нашої країни. І щоб якось прикрасити сірі будні, я печу торти і продовжую набирати лишні кілограми. І сьогодні я розповім про моє нове досягнення - брауні. В книжці "Дружина мандрівника в часі" я вичитала, що приготувати брауні може навіть дитина. Це мене зацікавило, тому шукаю відео на youtube. Не знаю чи приготує дитина, але я зможу! Для брауні потрібно розтопити шоколад з маслом. Потім збити яйця з цукром, додати муку, какао та розпушувач. Секретний інгредієнт - кабачок! Ніколи б не подумала, що до тіста можна додати кабачок. Але слідую рецепту. Ось таке тісто у мене вийшло.

МЧ допомагає мені обгорнути форму пергаментним папером і я виливаю туди масу. В ідеалі форма має бути квадратна, але таке в нас не водиться. Тому брауні буде кругле.

Наша духовка з кожним разом пече все гірше, тому тістечко випікається майже годину. Тісто не піднімається, але може воно так має бути? Витягаю брауні і урочисто ставлю на стіл. На вигляд таке нічо.

Куштую на смак. Смачно, але незрозуміло чи воно повністю допеклось. Майже 20 хвилин ми з МЧ виясняємо чи має мати брауні такий "мокрий" смак чи ні. Доходимо до висновку, що винні у цьому кабачки і воно має таким бути. Тішить, що в туалеті ніхто з нас не сидів, тому, мабуть, брауні вдалось. Ще гаряче тістечко з морозивом дає чудовий смак.

До ранку випічка затверділа, тому що мудра Люба нічим її не накрила, але смаку не втратила. Змітаємо брауні за два дні і калорії продовжують накопичуватись. 

Фруктовий пиріг 

Мене завжди тягнуло до ризикованих експериментів! Дріжджове тісто - хіба ж це не страшно? Як каже Гугл, воно залежить навіть від настрою господині. Але я сильна жінка і берусь до цієї серйозної справи. Цей пиріг я вирішила спекти для однієї особливої гості - коліжаночки-американочки. Відразу скажу наперед, що пирога їй не бачити як власних вух і обійдеться вона одним вином. Але все по черзі. Розчиняю сухі дріжджі (де я колись знала, що таке існує в природі?) в кефірі і залишаю на деякий час. Тим часом розтираю масло з цукром додаю яйка, сіль та муку. Поки що все в порядку. Виливаю до тіста кефір, додаю ще муки і перемішую ложкою. Тішить, що не треба місити руками, бо з цим у мене серйозні проблеми. Але все виходить.

Накриваю тісто рушничком і відчалюю назад до комп'ютера писати про кросівки Nike Air Max. Періодично заглядаю під рушничок - тісто стоїть на місці. З превеликим сумом повідомляю коліжанці, що пирога не буде. Коліжанці таке підходить, їй же головний алкоголь, а не зайві калорії! Але я ще надіюсь і переливаю пиріг у форму. Ти диви - тісто якимось дивом трохи піднялось!

Я кладу всередину шматочки нектарину, натираю зверху маслом і посипаю цукром. Яка ж я прекрасна господиня! МЧ засовує то в духовку і я йду гладити кота.

Кіт отримує свою щоденну порцію ласки і ми йдемо перевіряти пиріг. Сірничок ніби сирий, але моя жіноча інтуїція підказує мені, що не все так добре, як здається. Залишаю ще пиріг на 10 хвилин. Витягаю... А най тебе качка копне! Чорний по боках і сирий всередині.

Лию сльози над пирогом. МЧ мене втішає, кіт втішає. Пиріг повертається назад у духовку і залишається там ще на годину. На жаль, моя спроба приготувати смачний пиріг з цукровою скоринкою провалилась з тріскотом. Не знаю хто винен: я, тісто, духовка чи кіт? Пиріг став майже чорним, але всередині так і залишився майже сирим... Сумно жую персик і вибираю вино, яке ми будемо завтра пити...


Дата: липень 2019


Коментарі

Популярні публікації