Як Люба готувала кускус

Сьогодні, любі друзі,  я розповім щось неймовірне! Це буде історія про те, як Люба готувала страву і вона їй вдалася! А цією стравою стала екзотична каша кускус. Вона мені не згоріла, не зіпсувалась не пішла плавати в унітаз. Загалом, все пройшло вдало. І навіть ніхто не сидів в туалеті з розладом шлунку. Але почнімо з самого початку.
Легендарна каша


Про кашу кускус вперше я почула у серіалі «Друзі». Може хтось пам'ятає, як товста альтернативна Моніка готувала її своєму занудному хлопцеві? Я тоді подумала, що це щось дуже екзотичне і смачне. А виявилось, що це звичайна каша. Тю, яке розчарування... Декілька днів тому я писала про цю кашу статтю і дізналась багато цікавого. Всезнайка Інтернет каже, що готуватись вона може з манки або пшона. І володіє кускус цілою купою корисних речовин. І тому я вирішила нагодувати нею свого МЧ. Хай знає яка я дбайлива дружина. 

Мішанина з каші та кабачків

Але спершу кускус потрібно було купити і визначити з чим його зготувати. Якщо пам'ять мені не зраджувала, в далеких нетрях нашої кухні завалявся кабачок. Надіюсь, що він ще не проріс. В мене навіть було м'ясо, але я забула витягнути його з морозилки і тому кускус буде вегетаріанським. Надпис на пачці каже, що кашу треба залити водою 2 до 1 і варити до готовності. Гугл ж говорить, що кускус потрібно просто залити кип'ятком і залишити набухати. Дивлюсь на місце виробництва каші. Україна. Краще не ризикувати і не довіряти надпису на пачці. Вирішую об'єднати ці два способи. Заливаю кашку окропом і ставлю на вогонь. А тим часом виколупую з кабачка насіння та спостерігаю за котом. Кіт вилизується останні півгодини, поки я чаклую над кашею. Певно має блохи. Найближчими днями треба спланувати грандіозне купання кота та відвідини ветеринара.

Найкращий у світі кіт
Ну що ж. Каша гарненько набухла і почала булькати. Куштую. Йой! Готова! І навіть не підгоріла. Тушу кабачки і тішуся своєму щастю.

Кабачки
Змішую то всьо докупки та накладаю собі на тарілку. Поки перемішую, половина каші опиняється на плитці. Їм. Як на мене, звичайна каша. Нічого особливого. А от МЧ кускус зацінив. Стовк майже весь баняк. А решту доїли горобці.


Дата: 19 жовтня 2017

Прочитати про інші кулінарні шедеври від Люби можна тут




Коментарі

Популярні публікації