Як Люба готувала омлет і нервувала кота

Знову і знову я намагаюсь створити хоч-якийсь кулінарний шедевр, але виходить у мене лише казна-що. Котлети і досі літають десь у небутті, а головне місце на нашому сімейному столі займає гречка! Але інколи я пробую зготувати щось незвідане! І сьогодні я розповім про те, як готувала омлет. 

Цей рецепт я вициганила на роботі. Хіба я могла подумати рік тому, що буду запитувати і записувати рецепти страв? В той час мене більше хвилювало, яке плаття одягнути та яку сумку краще купити. Сьогодні ці питання мене теж хвилюють, але до них ще додались роздуми над тим, чи не набридла ще МЧ гречка і як запхати коту в пащеку таблетку від глистів. Але повернімось до нашого омлету. Цей омлет не простий, а з начинкою. Секретний інгредієнт — натертий твердий сир, який додається до яєць. Отож, я готую всі складові і йду по телефон, щоб зробити фото. Бо чує моя душа, що цей омлет спіткає гірка доля і буде новий пост. 



Перемішую яйця та сир і  виливаю то на сковорідку. Відразу ж бачу, що олії я не пожаліла, але вже нічого не вдієш. Чекаю і чухаю кота за вухом, поки той спить пузом догори. Скільки можна дрихнути? 
Момент істини. На одну половинку омлета накладаю начинку, а іншою треба її накрити.


Дістаю лопатку і вже передчуваю долю омлету. З лопатками і перевертаннями у мене стосунки не складаються. От вайлувата оферма! Інша половинка омлету порвалась і дивиться на мене докірливими дірками. Ну що ж. Така його доля. Накриваю це все діло кришкою і йду будити кота. Кіт подивився на мене одним злим оком і вгриз за пальця. Шо за капосний кіт!


Повертаюсь до омлету. Там мене чекає ненависна лопатка, якою його треба перевернути на другий бік. Але я згадую рецепт. Омлет треба порізати на шматки, тоді і перевертати буде легше. У мене вийшло два шматочки  і трошки гвадзі.


Знову накриваю кришкою і йду далі випробовувати терпіння кота. Кіт вирішує мене ігнорувати, накривши носа хвостом. А тим часом мій омлет вже готовий і я вирішую скуштувати ту гвадзю, яка в мене вийшла. Гадзя вийшла навіть дуже смачна. Хороша гвадзя! МЧ, прийшовши з роботи, також зацінив новонароджений омлет і навіть хотів взяти шматок на роботу, але забув. А я його з'їла і облизалась. Отака бешкетниця. 


Чекаю на вподобайки та коментарі. А почитати про інші мої геройства на кухні можна тут.


Дата: 18 вересня 2017 рік.



Бонус — фото найкращого кота в світі :)



Коментарі

Популярні публікації