Як Люба робила пляцок

Якщо ви думаєте, що я пекла пляцок - то ви глибоко помиляєтесь. Я разом з МЧ ще довгі роки будемо топтати тортики і печеньки з "Сільпо", "Новуса" і "Вацака". І якби не один "подарунок", то сьогоднішній пляцок так би і не з'явився на світ.

Ще декілька місяців тому МЧ притащив від своєї мами мені подарунок - готові коржі для торта. Я їх скептично оглянула і поклала на найдальшу поличку відпочивати. Який торт? Фанати чекають на котлети! Але поки що фарш для котлет так і лежить в магазині... А коржі ось тутечки під носом, мозолять мені очі. Аж поки одна хороша людина не порадила мені рецепт крему. Якраз підходящий для таких «геніїв кулінарії», як я. Треба просто варену згущонку змішати з маслом. І вуаля! Пляцок готовий. 



Сьогодні я розлупила вока годині так в 10 ранку. Робота мене не бралась, з під мого пера вийшла лише одна стаття про білок. До речі ви знали, що навіть якщо білка впаде з висоти 9-поверхового будинку, то ніц їй не буде? Вона використовує свій хвіст, як парашут. І вони найчистіші з гризунів. Цікаво ж правда?!


Але це був ліричний відступ. Покидаємо білок і повертаємось до пляцка. Так отож я вирішила, що сьогодні зіграю роль гарної господині та дбайливої дружини і приготую чоловіку їсти. Тому я беру пакетик з сердечками і йду по продукти. З якогось дива я, як та варя'тка, обходила весь район у пошуках вареного згущеного молока. І то купила не таке, як треба. Але то ніц. Поки котяра намагається знайти шпаринку у вікні, щоб нарешті дістатись до того жирного голуба, я товчу в мисці масло.

Намазую коржі і аж тоді здогадуюсь подивитись на їх термін придатності. Хм. Спершу дам покуштувати МЧ... Корж намащений, але в мене горять кабачки!!!! Ой лишенько! А поки я рятую кабачки, торт чекає свого часу в холодильнику...



Наступного ранку...

Звісно, що за ніч проведену в компанії кабачків та кусочка ковбаси, торт гарнесенько просочився і вже зранку був готовий до споживання. Таку елементарщину навіть я зіпсувати не змогла. Хоча ні. Згущонку я купила з цукром і ті його кусочки скриплять на зубах. А ще треба торт було обмастити з усіх боків, бо сухі кусочки прийдеться випльовувати. Я просто дуринда в квадраті... Але незважаючи на всі недоліки торт смачний і ми його не викинемо. Ура!


На цьому я закінчую свою писанину і чекаю на вподобайки та коментарі, бажано без рецептів страв, бо я їх все одно готувати не буду :) А це вам трохи милоти на кінець.




Дата: 5 вересня 2017 рік

Тут можна прочитати інші пости веселої кулінарії від Люби.







Коментарі

Популярні публікації