Як Люба пекла печиво Амареті

Коли у нас ще було світло, я пекла різноманітні смаколики. Я готувала, фотографувала, а потім ми з МЧ їх з'їдали запиваючи чайочком. Зараз мені лише залишається дивитись на фото і облизуватись, бо вдень я працюю, а при свічках багато тортиків не наліпиш. Дивуюсь, як наші предки виживали без сучасних технологій... Але краще без світла, аніж з руснею, ракети їм в одне місце. От би мені хоч одного дракончика, щоб спалити до холєри ту москву.  Срібне волосся я вже маю. 

Але вертаємось до реальності, де в мене є лише кіт, сила якого — лежати пузом до верху і махати хвостом. Деколи ще робить кусь. Моя ж сила — готувати й наминати смаколики. І сьогодні черга печива Амареті
Печиво готується з мигдального борошна. Мені його привезли з Польщі, бо в нас воно дороге як шляк. Для рецепта потрібен лише білок, цукор і борошно. Збиваю білок з цукром, додаю 85 грамів борошна. З такої маси вийде приблизно 8 печеньок.

До речі, в  YouTube я не знайшла ЖОДНОГО рецепта Амареті українською мовою. Хто там ущемляєт рускоязичних? Можливо серед тих всіх господинь і були українки, але ж їх хрін розбереш, коли вони всі говорять російською. Мова — то ж не головне... Перемикаюсь на англомовні ресурси, рускій язик йде до дупи. 

Поки вимішую тісто, кляну всіх москалів. Мова ворожнечі в дії... Застеляю форму пергаментом, з тіста роблю кульки. Посипаю цукровою пудрою і в духовку.

По рецепту пекти треба 15-20 хвилин. 20, 25, 30 хвилин. Печеньки виглядають, як сирі... Додумуюсь засунути свою голову в духовку. Ой леле! Знизу моє амареті вже не амареті, а вуглик.  Терміново витягаю печиво. Я вчасно його врятувала, ще їстівне. Хоч і хрустить під зубами. 

Через тиждень була спроба номер два. Я дорвалась до духовки і спекла морквяний кекс та ці чудові печеньки.  Якщо з кексом проблем не було, то з печивом виникла та ж проблема. Знову перетримала в духовці і мої чудові амареті ледь не перетворились на згарище марних надій. Тому моя вам порада - якшо печиво виглядає як сире, воно і має таким бути. Максимум 20 хвилин і треба витягати. В мене ще залишилась мигдальна мука, може за третьою спробою вдасться....



Дата: жовтень 2022


Тут можна прочитати про інші життєві виклики на кухні


Коментарі

Популярні публікації