Як Люба пекла болгарський яблучний пиріг

 На вулиці осінь і Королева чорних сирників і гарбузових пирогів, Кхалісі кухонного моря, Руйнівниця рецептів та Матір Кота (себто я) готується впадати в сплячку. Наїдаю сальце на бочках, готую яблучні пироги й запасаюсь списком серіалів. Ракети та дрони літають над головою, але життя продовжується і єдине, що я можу зробити - це вірити в Перемогу і донатити, донатити і ще раз донатити. 

А зберегти психіку в більш-менш стабільному стані допомагають книги, кіт, вишивка та випічка всякої смакоти. Окрім руснявих ракет мою кукуху трохи пошкодив серіал "Персні влади", але вже потроху реабілітуюсь з допомогою трилогії Джексона. Навіть я з моїм мінімальним авторським досвідом змогла б написати кращий сценарій, ніж оце непорозуміння. Але повернемось до наших пирогів. 

Смакоту, про яку хочу сьогодні розповісти, я пекла вже тричі. І буду пекти ще, бо в мене цілий холодильник яблук. Але перший раз обійшовся не без пригод. Я знову використала рецепт Лілії Цвіт і жодного разу про це не пошкодувала. Це дуже простий пиріг для якого навіть не потрібно місити тісто (що мене не може не радувати). І головна перевага - тут немає яєць! Тому він ідеальний для простих людей, які не можуть собі придбати лоток отого багатства по 6 гривень за штуку. 

Цікаво, що це болгарський рецепт. Я люблю Болгарію, в ній живуть світлі та веселі люди. Ще якби вони менше любили русню - ціни б їм не було. Прочитати про мої подорожі цією цікавою країною можна тут. Отож, розпочинаємо! 


Для початку я йду гладити кота - це хороша прикмета. А ви можете просто подивитись на пухнастика і на наш помідор, власноруч вирощений на балконі - див фото вище.

Спочатку слід перемішати всі сухі інгредієнти: склянку муки, склянку цукру та склянку манки. Також потрібно додати розпушувач і ванільний цукор. Оце і все тісто.


Наступний крок - натерти яблука. Загалом потрібно 10-13 яблук. Оскільки я панічно боюсь отих хробачків всередині, допомагає мені з цією складною справою сам МЧ. Важливо не зливати сік і використовувати яблука одразу після натирання, поки не потемніли. 

Додаю корицю і вже готуюсь до складання нашого пляцка... Ото я оферма! Забула важливий складник - масло. Знаходжу в холодильнику мацюпусінький кавальчик, який вже валяється там з часів як дідо до баби в свати ходив. Біжу в піжамці в магазин по масло. Дивно, що там не було юрби моїх колишніх - саме вдалий час.

Масло на столі чекає свого часу. А я тим часом приступаю до складання пляцка. Загалом має бути три шари яблук і чотири сухих інгредієнтів. Форму застеляю пергаментом і насипаю суміш. Потім шар яблук, потім знов суміш і так далі, аж поки не закінчаться інгредієнти.

Остання суха суміш, а поверх слід натерти холодне масло. Виходить ось така краса.

Засуваю це все щастя в духовку і йду мити посуд... Крап... крап...крап. Мати Василева. Це ж тече-витікає мій сік з пирога в компанії з розтопленим маслом. Ясно... Роздільна форма не підходить... Сиджу біля духовки і складаю прощальну пісеньку для мого пирога. А заразом думаю, який то засіб використати, щоб відмити мої художества зі стінок. Нещасна година... 

Витягаю пиріг з духовки. Не все так трагічно, як я думала. Потім виявилось, що все навіть дуже добре. Пиріг вийшов мегасмачним і ми з МЧ стлумили його за день. Потім був пиріг номер два і номер три. Я вже була мудріша і форму застеляла пергаментом по боках, що оту всю смакоту не прийшлось злизувати з духовки. 


Рецепт пирога був поширений серед рідних і знайомих. Якщо хочете його скуштувати - заходите на канал Лілії Цвіт в Ютубі або чемно пишете мені в коментарях.


Дата: 24 вересня 2022


Прочитати про пригоди Кхалісі на кухні можна тут



Коментарі

Популярні публікації