Люба, шоколадний мус і колишні

Щороку в листопаді я залягаю в сплячку. Я нікуди не хочу ходити, лазити та їздити. Мій максимум - вийти в магазин за шоколадкою. Хоч я люблю подорожувати, але заставити себе кудись поїхати в такий холод - це з області фантастики. Досі не розумію, як я примудрилась з'їздити у Краків і у Відень кілька років тому в грудні місяці. Не дивно, що я лев по гороскопу - моє місце десь в африканській саванні, під теплим сонечком. 

Єдине на що я спроможна взимку - це читати книжечки та готувати щось смачненьке. Я стандартно обростаю жирком, який без успіху намагаюсь скинути протягом всього літа. Нарешті прийшла моя ковідна тисяча у вигляді стосику книжок - читати маю достатньо.

Але до книжечок не помішало б щось смачненьке. Останнім часом я переключилась на десерти. Нещодавно я готувала пана коту, сьогодні ж спробую зробити шоколадний мус. Рецепт елементарний. Але, як всі знають, я навіть з найпростішими рецептами примудряюсь шось вичворити. Для початку я йду в магазин, оскільки в холодильнику пустота. В разі чого, їжі у нас вистачить максимум на тиждень. Купую все необхідне й паралельно офігіваю від цін. І це я - та людина, яка не вміє економити. Вертаюсь додому, цьомаю кота у вушко і приступаю до приготування.

Для шоколадного мусу потрібно розтопити шоколад. Виливаю в банячок трошки води і викидаю в нього шоколадку. Як ви вже зрозуміли - води виявилось забагато. Ну нічо. Шоколад розтопився, тепер треба додати жовтки і сметану. Яйця в цьому десерті йдуть сирі, тому ретельно мию їх під проточною водою. Не розумію сучасної паніки перед сальмонелою. Раніше я жерла гоголь-моголь майже щодня - і ніц мені не було. Якшо хто не в курсі - в тірамісу яйця тож сирі. 

Перемішую то всьо в банячку і акуратно додаю збиті білки. Походу я не напартачила. Розливаю то всьо в стакани і відправляю в холодильник.

Нещодавно я попросила МЧ купити мені на 14 лютого або 8 березня креманки для десертів. Мати Василева! Хто б міг подумати! Пам'ятаю, як колись на роботі я розпиналась перед дівчатами, що в життю не прийму посуд в подарунок від хлопця. І шо тепер? В мене всього дві помади на господарці, а креманки хочу більше. Передаю привіт всім своїм колишнім, які думали, що дружина з мене буде нікудишня. Як виявилось, ви мали рацію - толку з мене як з козла молока. Я витираю пилюку на поличках в ванній, тільки тоді коли мають прийти гості; не готую м'ясо і рибу (готує МЧ) - мене від їх вигляду верне; не встаю вранці, щоб приготувати чоловіку сніданок і постійно забуваю підлити вазони (підливає МЧ). Зате я гарно танцюю, тішу сусідів і чоловіка грою на фортепіано, багато читаю і готую смачнющі тортики. А МЧ мною ніяк не натішиться.

І поки мої десерти томляться в холодильнику, я ще вирішила нашвидкуруч зробити піцу на сковорідці. Колись я вже пробувала цей рецепт, тоді я забула додати яйця і вся піца пішла коту під хвіст. Ось він, цей кіт.

Пройшло 5 років і я ризикнула вдруге. Швиденько замішала тісто, виклала начинку зверху і накрила кришкою. Оп-ля! Нямчик готовий. І писати навіть нема про шо - факапів не було.

Ледве втрималась, щоб не спакувати піцу за раз - я ж худаю. МЧ також зацінив цю шкідливу, хоч і смачну їжу. Ідеальний вечір - ситий і задоволений МЧ лежить пузом доверху на дивані, ситий і задоволений кіт лежить пузом доверху на пузі МЧ, а я голодна і зла з шаленими очима кручу обруч. Східний костюм на моїх салах після піци і шоколадних десертів красиво дивитись не буде!   


Дата: 02.02.2022


Прочитати про мої кулінарні пригоди можна тут




 

Коментарі

Популярні публікації