Як Люба готувала шоколадний пиріг з буряком

 Доброго здоров'ячка, любі друзі. Оце на днях я отримала багато запитів писати більше, тому виконую обіцянку. Ну, взагалі-то, це був одненький запит, але мені й цього достатньо. Сьогодні буду розповідати про шоколадний пиріг з буряком, рецепт якого мені дала одна хороша людина, яка любить котів.


Я також люблю котів, собак, кролів, голубів, кажанів і т.д. Я навіть мишей люблю. Три роки тому, коли ми з МЧ жили в Петриках, в нас поселилися симпатичні мишки. Вони ходили по хаті, як в себе вдома. Одну з них ми зловили на клей. З того часу ця миша досі сниться мені в кошмарних снах і запитує: "ЗА ЩО"? Інші сім мишок ми зловили в пастку, а зранку я ходила відпускати невільників у сусідній город. Після того як до нас переїхав Його Величність Кіт - проблема зникла.

Зате виникла інша - павуки-гіганти. Ці павуки любили з'являтись у найнесподіваніших місцях, як от у ванні, біля вимикача або падали тобі на ногу з мітли. Я була просто в захваті. Але навіть цих страховиськ ми не вбивали, а ловили в баночку, яка певний час красувалася на вікні, в потім МЧ виносив їх на вулицю. А може це був один і той самий павук, який просто повертався додому, хтозна? Коли ми виїхали з Петриків, я видихнула з полегшенням.

Сьогодні в нас живе лише пухнастий коця, а також маленьке павученя за бачком, якого я називаю Федір. Інколи залітають комарі, яких я вбиваю з особливою жорстокістю, Декстер мені в поміч. Але щось я відволіклась, повертаємось до наших буряків. Отож рецепт я знайшла, отримала вказівки у вигляді "Любцю, не думай шось нахімічити", продукти придбала, приступаю до приготування. Спочатку слід відварити буряк. Цей дощ надовго, тому йду мучити сусідів та кота своєю грою на піаніно. Коли кіт чує, що я починаю бренькати, одразу вискакує на коліна та вимагає ласки. Звісно, кіт важливіший. Тим часом буряк зварився. Його слід перебити блендером, але блендера в мене нема, тому тру на терці. Вибиваю миску яйця. Якимось чином одне яйце в мене опинилось на столі, а шкаралупа в мисці. Старію, леді та джентльмени. Виловлюю шкаралупу, витираю стіл.

Таке враження, що в кухні вибухнула бомба. Але то не бомба, то Люба готує. Збиваю яйця з цукром і додаю в миску буряк. В рецепті вказано 300 грамів, а я повинна точно дотримуватись рецепту! Як виявилось, 300 грамів - один невеличкий буряк. Тепер черга муки та какао. Тісто ніби вийшло, відправляю його в духовку.

Тепер потрібно приготувати масляний крем. Збиваю масло, додаю цукрову пудру. Бачила, що просіюють пудру через сито, щоб не було грудочок. Не знаю чи то пудра, чи то сито, чи то голова моя дурна, але не виходить ніц. Нехай, буде з грудочками. Ще раз збиваю. Тепер на черзі сік буряка. До речі чудовий натуральний барвник, бо колір виходить просто неймовірний. А тим часом пиріг спікся! Я нічого не нахімічила і все вийшло!

Чекаю поки пиріг вистигне і намащую його масляним кремом. До речі, дуже смачно, а хто хоче докладніший рецепт відсилаю на сторінку тьоті Інни. 

Королева чорних сирників та гарбузових пирогів, Кхалісі кухонного моря, Руйнівниця рецептів та Матір Кота каже: "До нових зустрічей".


Дата: 9 грудня 2020


Читаємо про мої пригоди в кулінарній сфері тут


Коментарі

Популярні публікації