Типовий день у книгарні

- Добрий день. У вас є ксерокс?
- Нема.
- А де є?

- У вас є Біологія 6 клас? Нема? А де є? 
- Не знаю. Може в домі книги. 
- А де дім книги?  А де перша школа?

Приходить мужик, що нюхає зошити. Перенюхав 10 штук. 
Пішов.

- У вас є атласи? 
 - Є...
- Дайте.
- Який? 
- 6 клас. 
- Предмет? 
- Географія. 
- Контурні карти?
- Не знаю. А їх треба?

- Порадьте якусь цікаву книжку. Що читаю? Нічого не читаю. Не знаю. Дайте щось цікаве. Тематика? Ну не знаю, щось що б мені сподобалося. 

Приходить знайомий бомж, розказує про свої любовні пригоди. 

У вас є ксерокс?

- У вас є заряди до ручок? Нема? А ковпачки до ручок. Нема? А карта Одеської області?

- Ви маєте КУПАП? Як то ви не знаєте що це? Кодекс України про адміністративні правопорушення!!!

- Мені треба обкладинку для зошита з Англійської мови 1 клас. Який розмір зошита? Я звідки знаю! То ви маєте знати як він виглядає.

Шкарпетки? Ні, не треба. 

- А ви маєте таку книжку, але я не пам'ятаю її автора? Назва книжки? Ой, я забула. Як то ви не знаєте яка книжка?

У вас є ксерокс?


- А яка ручка гарно пише?

- Боже, які книжки дорогі! Колись були по 20 копійок!

Зайшов смердючий Вася. Всі покупці вийшли.

У вас продаються маски?

- Мені треба "Пеппі Довгапанчоха", "В країні Сонячних зайчиків", "Поліанна", "Сліпий музикант". А то хіба не в одній книжці? То різні книжки? То різні автори? А то є якась книжка, щоб оті всі книжки в ній були?

Ви маєте книжку про коня? Нема? А де я можу її купити?

- А ви можете дати мені книжку, а я принесу гроші вам пізніше? Ні? А ви можете позичити мені 100 гривень, я віддам? Ні?! Ви що мені не довіряєте?

- У вас є отой, як його Ленгрен, Лангрен. О так, так, Ліндгрен. То хіба жінка?

- А з якої це причини ціна піднялась на 5 гривень? Я знаю, що можу не купувати, але поясність мені чому ціна піднялась? Ви мусите мені продати по тій ціні, яка вказана на книжці. А чому ви цінник не змінили? А як то ви не можете перевірити всі книги в магазині?

- Ви маєте зелену папку на кнопці? Нема? А де я можу її купити?

 - А є у вас фантастика на реальних подіях? (!!!!!)

У вас є ксерокс?


- Ви маєте "Конституційне право"? Нема? А замовити можна? А чого не можна? Як то його нема на складі? А де є? А з видавництва замовити можна? А хто замовляє з видавництва? А менеджери можуть замовити з видавництва? Як то ви не знаєте?

- Почєму ето всє кнігі на украінском язикє?

- А скільки коштує ручка? А олівець? А зошит? А ця книжка? Як то є цінник? Де?

У вас ремонтують телефони?

Ви маєте кодекс на букву "П"?

У вас є книга в якій немає буде букви "Ґ"?

" - Ви маєте англійську для вступу в магістратуру?
- Нема.
- А буде?
- Не буде.
- А була?
- Якщо й була, то дуже давно.
- А де є?
- Не знаю, шукайте в інтернеті.
- А тут є хтось хто знає.
- Є інший продавець, але вона також не знає.
- А тут був колись хлопець, який всьо знав.
Завіса..."

- Дайте для хлопчика якусь енциклопедію, а для дівчинки шось про принцес. А нащо їй та енциклопедія? Вона в мене красіва...

У вас є ксерокс?....



Дата: 01.10. 2020

Коментарі

Популярні публікації