Як Люба готувала німецький маковий пиріг... І трішки про коронавірус

Ну що, любі друзі? Всі сидимо вдома на карантині? Сьогодні у мене вихідний і я без потреби на вулицю не виходжу, хіба що купити котові і нам їсти. Я не піддалась загальній паніці і в нас вдома немає 40 кілограмів гречки та декількох сотень рулонів туалетного паперу. Чи може все ж таки варто було купити, як гадаєте?  Інтернет-ресурси переповнені інформацією про коронавірус і розібратись де правда, а де брехня практично неможливо. Особливо обожнюю пости про кінець світу та вірус, як кару для людства. Не вважаю, що голлівудські фільми, еротика, реп-культура та ЛГБТ-спільнота є причиною коронавірусу, а от споживання в їжу кажанів, павуків та щурів - цілком можливо. Тому раджу тимчасово відірватись від новин і прочитати про те, як Люба готувала німецький маковий пиріг. 

На відео завжди все дуже просто. Спочатку слід приготувати пісочне тісто. Я вже готувала його для кіш Лорен, тому не переживаю, що щось зіпсую. Звісно, щоб вимішати муку з маслом потрібно мати силу Котигорошка та міцні нерви. Та ще й кіт походжає біля мене та весело розмахує хвостом. Приправа у вигляді котячої шерсті забезпечна. До речі, я помітила, що оті кулінарні блогери досить часто надають неправдиву інформацію щодо складників та їх кількості. Вже неодноразово в мене не виходив той чи інший рецепт через якусь дуринду і її помилки в пропорціях інгредієнтів. І знову те ж саме. Масла забагато, муки замало, тому періодично її підсипаю. В результаті тіста вийшло недостатньо. Але як казав Вовка з відомого мультфільму: "И так сойдет"!

Тепер потрібно зробити начинку. До молока додаю мак, вершкове масло, муку та манку. Поки воно там собі булькає, з допомогою блендера збиваємо сир... Стоп! Error! Блендер відсутній - він ще в магазині. Тому беру товкачик і бабусиним методом тру сир. Звісно результат не той, але ж потрібно якось виходити з ситуації. Додаю яйко і ще раз ретельно то перемішую. Дві маси з'єдную докупки, а банячки кладу в раковину, де на них вже чекає злий МЧ.  І поки МЧ миє посуд, вистилаю форму пергаментом і висипаю туди 2/3 тіста. Зверху викладаю масу і решту тіста. Стає зрозуміло, що форму потрібно брати меншу - надто вже тоненько виходить. Хіба я не казала, що ті дуринди з Youtube - дуринди? Німецький пиріг відправляється в духовку.

Я разом з МЧ ходимо у передчутті смаколика - треба ж себе чимось тішити в цей складний час. Але доля мала свої власні плани... Точніше не доля, а наша духовка. Я вже давно підозрювала, що пече вона лише бісквіти. Намагатись приготувати в ній щось інше - це дуже високий ризик, який часто приводить до одного - веселої вечірки для горобців. Дві години провів пиріг у духовці. Дивно, що від нього не залишилась купка попелу. Більша частина сирної маси кудись ділась, тісто ледь-ледь допеклось. Плачу і йду обнімати кота. Але як виявилось не все так погано. Коли пиріг остиг, він став навіть досить їстівним. З чайочком навіть досить добре заходить. Можливо спечу його ще разок, але вже в новій духовці.


Дякую за увагу, зберігаємо спокій, миємо руки та не поширюємо дурниць. Бережіть себе і своїх рідних.


Дата: 16.03.2018


Весела кулінарія з Любою тут



Коментарі

Популярні публікації