Як Люба готувала Кіш Лорен

Ну що, любі друзі, скучили? Вже ось кілька місяців як мене покинула муза. Можливо, причина була в тому, що своє хобі я перетворила на роботу і останні місяці мене вже нудило від вигляду комп'ютера та друкованого тексту. Тому в кінці 2019 року я завершила кар'єру копірайтера. Це був хороший досвід, який дав мені багато навичок та знань. Наприклад, я можу детально (включно з датами) розповісти історію створення компаній Adidas та Puma; порекомендувати вам хороше віскі; дати кілька порад щодо дієти; ознайомити з технологіями виробництва компанії Nike. Робота фрілансером мала як плюси, так і мінуси. Мене ніхто не контролював, не капав на мозочок, я самостійно вибирала робочі години та планувала відпустку. Але коли МЧ захотів спалити мою рожеву піжамку з хмаринками - я зрозуміла, що скоро покриюсь пліснявою, тому треба щось міняти. Початок 2020 року я зустріла на новій роботі. Відтепер шукайте мене у книгарнях міста!

За січень я зуміла відновити свої сили і моя муза повернулась! І перш ніж приступити до опису моєї нової кулінарної роботи, зроблю невеликий відступ і розкажу вам, що шукають люди в книгарнях, окрім книжок:

  • КСЕРОКС або детальний опис де його шукати;
  • флешки;
  • батарейки;
  • туалетний папір;
  • вологі серветки;
  • зарядне до мобільного;
  • тенісні м'ячики;
  • ремонт мобільних телефонів;
  • тканини.

Думаю, що цей список буде продовжуватись, тому побажайте мені терпцю. 
А тепер я хочу розповісти про мій новий кулінарний шедевр - Кіш Лорен.

Це національна французька страва - відкритий пиріг з куркою. Для пирога використовують різну начинку, наприклад, курку з грибами плюс помідори чері. Але я себе знаю, тому беру мінімум інгредієнтів: курку та цибулю. Чері дорогі як шляк, а я не хочу відправляти їх в унітаз. Спочатку слід приготувати рублене тісто. До муки кладу заморожені шматочки масла і швидко починаю розминати їх рукою. Через хвилину віднялась права рука. Ще через хвилину - ліва. Я вся впріла. Починає віднімати пальці. То не на полотнах висіти - то тісто місити. Сила має бути неабияка. Нарешті тісто готове - я змогла!

Замотую його у харчову плівку і відправляю на відпочинок в холодильник. Йду гладити кота. Наш кіт безцінний, тому навіть захмарні платіжки за комуналку не примусять мене його продати. Кіт отримав свою порцію ласки, а я йду готувати начинку.

Смажиться курка з цибулею та готується заливка зі сметани та яєць. Тим часом з глибокої шухляди дістається качалка, яка не бачила денного світла ще з часів вареників з гречки. Я розкачую нею тісто і відправляю назад на заслання до кращих часів. Тісто акуратно переношу в форму для запікання, яку ми з МЧ купили у Сільпо по акції (ніколи не думала, що колись таке скажу...).

Форма відправляється в духовку на 20 хвилин. Коли тісто схопилось, я викладаю начинку та заливаю все це збитою сметаною з тертим сиром. Кіт та МЧ ходять навколо мене та нявкають у передчутті.

Коли пиріг готовий, я посипаю його зверху тертим сиром і відправляю назад у духовку ще на 7 хвилин. І  хіба я не господиня? Звісно, я не сподівалась, що цей рецепт у мене вийде і надіялась порадувати вас новою історією про те, як зіпсована їжа йде на корм горобцям. Але не так сталось як гадалось.

Пиріг вийшов дуже смачним і вже на другий день нова форма для запікання була порожня. Тому шукайте рецепт на Youtube поки зелені жабки не прийняли новий закон про додаткову плату за користування. Шануймося)


Дата: 31.01.2020

Історії про мій трудовий шлях в кулінарії читаємо тут



Коментарі

Популярні публікації