Файна кулінарія з Любою

 Скучили, любі друзі? Люба і її кулінарні подвиги повертаються! Я знаю, що мій невеличкий фан-клуб (а це аж десь 10 людей!) підтримує та радіє моїм успіхам на кухні. За 5 років шлюбу я таки зрозуміла, що куховарити не люблю. Так, я люблю смачно поїсти, але бажано, щоб оце щось смачненьке підсунули мені під носа. А от випічка - це таки моє. З тістом на пиріжки (як і на вареники) я ще не подружилась, але можливо все попереду? Але тортики, пироги, печеньки мені вдаються майже завжди. І сьогодні я розповім про три страви, які я готувала цього місяця (не рахуючи гречки звісно). 

Одного прекрасного вечора мій МЧ притарабанив додому пів відра вишень. І замість того, щоб дивитись цікавий серіал ("Чому жінки вбивають", до речі дуже рекомендую) ми годину просиділи перебираючи вишні. Більшість пішла спати в морозилку, а з невеликої частинки я вирішила приготувати пиріг з вишнями. Я знову скористалась рецептом Лілії Цвіт й буду робити так і надалі. Вже вкотре переконуюсь, що наші україномовні господині найкращі. Нещодавно ми з МЧ вперше тушили печінку. Одна "хазяйка" радила тушити її без кришки, наша ж українська - під кришкою. Ми зробили дві порції і та, що тушилась під кришкою вийшла в рази смачніша та ніжніша. Тому дивимось україномовний Youtube, а не всяку російську шнягу. Отож берусь я до пирога. Поки що все проходить успішно. Але... Страшне! Треба погасити соду оцтом! Набираю в ложечку соди і лию туди оцет. Але ж ні, щоб зробити це десь в окремій чашечці. Це треба обов'язково робити над тістом! В результаті в тісті плаває 2 столові ложки оцту і наполовину погашена сода. Шляк би тебе трафив, жінко! Та ж думай трохи тою головою! Але робити нічого, домішую тісто, додаю вишні і ставлю в духовку. На ся діє Божа воля. Кожні 10 хвилин ходжу перевіряти, як там мій пиріг. Випікався він довше ніж по рецепту та й температуру я додала, але алилуя! Пиріг вдався! Вийшов навіть дуже смачний, хоча і мав трошки специфічний смак. То все той оцет... 

Майже тиждень я і МЧ сиділа дома з соплями. Зрозуміло, що готувати особо ніхто не хотів, тому перебивались канапками. Але нарешті я видужала і вирішила порадувати свого коханого чимось смачненьким. Мій вибір впав на запіканку з кабачків від Клопотенка. Готується вона зовсім просто. Нарізати кабачки, додати лимонного соку і перекласти вперемішку з кисломолочним сиром і моцарелою. Зверху ще горіхи.

Все пішло як по маслу. В мене навіть форма така сама, як в Клопотенка! Запихаю то кабачкове щастя в духовку і чекаю. Хм... А то нічо, що воно всьо плаває в кабачковому соку? Дивлюсь рецепт. Та нє, так і має бути. По факту, в мене все вийшло але... Смак такий во собі. Якщо Клопотенко танцював навколо тієї запіканки племінний танець з бубном, то я ледве її в себе запхала. Бе бе бе. 

І ото поки та довбана запіканка плавала в духовці, я встигла приготувати ще одну страву - медівник. Ну тут все пройшло ідеально - комар носа не підточить. І сам медівничок також просто прекрасний. Наступного разу я ще перекладу його збитою сметаною з чорносливом. І ще додам горішків. І їстиму, аж за вухами буде лящати! І буду набирати зайві кілограми, а потім стогнати, яка груба на фотках. Життя прекрасне! Ням ням ням. 

Дата: липень 2021


Тут читаємо про Любу і кулінарію



Коментарі

Популярні публікації