Як Люба готувала пиріг з полуницями або Історії про переїзд

Нарешті це трапилося! Я, МЧ, найкращий у світі кіт та усі наші вазони переїхали у своє власне сімейне гніздечко! Поки що в нас немає нічого окрім старої радянської стінки, матраца та двох покоцаних табуреток.

А ще приїхало моє стареньке піаніно! Його перевезення заслуговує окремої історії. Худенькі хлопці тяжким трудом затягли його на четвертий поверх та пропхали у двері. Наслідки: порвані шпалери, побиті двері та четверо нещасних пацанів із зірваними спинами. Зате я, щаслива як слон, скачу по кімнаті. Тепер перед нами з МЧ стоїть завдання розібрати піаніно, почистити всередині механіку, пошкрябати його добряче та наново перефарбувати. Звіт у фб гарантую. 

Також у мене є духовка в якій я буду пекти всякі смаколики. Потім ми з МЧ будем їх їсти й обростати сальцем. Духовка як новенька, походу попередня власниця рідко нею користувалась. Як виявилось, я мала рацію. Інструкція по використанню явно не збігалась з її словами. Але це я перевірила на власному гіркому досвіді... В якості своєї першої страви на новій хаті я вибрала заливний пиріг з капустою. Хоча ні. Першою стравою була пісна гречка, оскільки холодильника ще не було, відповідно продуктів також. Потім, коли прибули всі баняки, я зварила зелений борщ. Його ми стоптали зі шкідливими канапками.

І от прийшов час мого тріумфу! Духовка розігріта, готую тісто. Вже з самого початку я підозрювала, що тут щось не те. Муки для тіста явно забагато. Але роблю все по рецепту. От халепа. Таки забагато, тісто загусте. Викидаю половину тіста в форму, викладаю капусту. Зверху знову тісто. Воно перемішується з капустою і виходить велика ґвазя. Привид пісної гречки знову майорить на горизонті. Запихаю все те в духовку, виставляю температуру. Проходить година, проходить дві. Пісна гречка вже готова і стоїть на плиті. Здогадуюся відкрити інструкцію. А щоб тебе качка копнула! Температура виставлена неправильно, плюс загусте тісто - зійшлися всі зірки! Заливний пиріг з капустою пішов на корм горобцям. До речі, поруч мого будинку живуть ось такі прекрасні білі голуби.

Але покращити мій настрій після фіаско може лише найкращий у світі кіт та злісний коментар під відео рецепту.

Через кілька днів вирішую знову випробувати долю. Я обрала пиріг з полуницями. Підготовлюю всі продукти, збиваю яйця, додаю олію, сметану та просіюю муку. Тепер перемішую тісто з полуницями, виливаю у форму та прикрашаю зверху ще ягодами.

На цей раз все вийшло - пиріг вийшов дуже смачним та ароматним. Знову пишу коментар, але вже з подякою за рецепт. Висилаю фото всім кому можу, завантажую розповідь у фейсбуці - най люди видять, яка я господиня.



На цій позитивній ноті я і закінчую свою цікавезну історію. Не хворіємо, зберігаємо спокій та збираємо гроші на зимовий відпочинок.

Дата: 18 червня 2020

Читаємо мої кулінарні історії тут

Коментарі

Популярні публікації