Як Люба смажила вівсяні котлети

Починаючи писати цей пост, я вже чую обурений галас любителів м'яса: "М'ясо, м'ясо, м'ясо!". Я покажу вам язик і відповім, що вівсянка корисніша за ваше м'ясо. Отак!
Одного чудового вечора, поки мій чоловік (скорочено - МЧ)¹ торчав на роботі, мене відвідав непроханий гість.

Це була вона - кулінарна муза! Я довго відмахувалась від її набридливого дзижчання над моїм вухом, тим паче, що в холодильнику стояв цілий баняк гречки! Але потім я змирилась зі своєю долею і почала думати, що б такого приготувати.
Так як у нашому холодильнику міг повішатися цілий загін мишей-самовбивць, вибирати не було з чого. Навіть наш кіт сидів на голодному пайку. Але ось мені на очі потрапила пачка вівсянки. Йой! То ж можна зробити вівсяні котлети! Рецепту я звісно не знала, тому на допомогу прийшов тато гугл. Ось і він - найпростіший рецепт вівсяних котлет. То ж якраз для мене, для чайника. До страви входили такі інгредієнти, як: вівсянці пластівці, вода, цибуля, часник та кріп. Мене здивувало, що там не було яйця, але я вирішила, що вівсянка має свою клейку речовину і воно має триматися купки. 


Коли я змішала все те щастя та виклала на сковорідку, то зрозуміла, що мене підло обманули. Та мантелепа, яка писала той рецепт, в кулінарії тямила ще менше ніж я. Перша партія вівсяних котлеток пішла плавати в туалет. Я прочитала інший рецепт і там таки було сказано про яйко. Яйце та борошно були додані в ту масу, що залишилась. Котлетки смажаться, а серце радується. Я не безнадійна. З радощів йду обнімати кота, який мирно спить на кріслі і нічого не підозрює.
Поки кіт віддихується від моїх сталевих обіймів, я радісно топчу котлету і повідомляю про це МЧ. 
Вівсяні котлети посіли почесне місце у моєму списку рецептів. Ура!  


¹ Останнім часом МЧ почав обурюватись через своє прізвисько - "МЧ". Тому вношу деякі корективи, щоб він зміг спати спокійно.



Тут можна прочитати про інші веселі пригоди Люби на кухні



Коментарі

Популярні публікації