Мамусині смаколики

Останнім часом, сидячи вдома без роботи, у мою голову почали лізти різні дурні думки типу:"Чим таким смачним нагодувати сьогодні чоловіка?". І сьогодні, відвідавши книгарню "Є", я винесла звідти дві книги. І одна з них (о горе мені!) - "Мамусині смаколики. Найкращі рецепти, знайомі з дитинства"...
Я перегорнула декілька сторінок і з жахом зрозуміла, що мій чоловік і далі буде сидіти на смаженій бараболі та гречці, бо "карасі в сметані" або "тюфтельки в соусі" я не втну. Я ж навіть не знаю, що таке тюфтельки! Краще б я купила Артура Гейлі та спокійно його читала, помішуючи макарони. А як я тепер зможу спокійно спати, знаючи, що "Суп із сома з шинкою" так і залишиться просто рецептом?





Тут можна прочитати про інші веселі пригоди Люби на кухні


Коментарі

Популярні публікації